Политика за връщане

Преди да предприемете каквито и да било действия по връщане на продукт молим, запознайте се с нашата политика за връщане ИЛИ се свържете с наш сътрудник на имейл office@tuasolea.bg или на тел: 0884 522 844

Срок за връщане

Всички стоки могат да бъдат върнати до 100 календарни дни след тяхното закупуване. 

Условия за връщане

За да върнете артикул в указания срок е необходимо той да бъде в пълния си, ненарушен търговски вид (единствено пробван в домашни условия). Това означава продуктът да не е носен навън, ползван за неопределен период от време, надран, скъсан, пран, да няма странични миризми, да няма петна. Артикулът трябва да бъде с оригиналните си етикети и опаковка, ако са били налични такива. Връщане на чорапи със свален етикет не се приема!

От хигиенна гледна точка пробвайте обувките винаги с чорап и върху чиста повърхност. 

Метод за връщане

За да върнете артикул е необходимо да попълните формуляра за връщане по-горе. Опаковайте артикула за връщане в подходящ транспортен плик или кутия. Не лепете стикери, етикети, тиксо и др. върху оригиналната опаковка на продукта! Приложете обратно в кутията всички документи получени с пратката като фискален бон, фактура, стокова разписка, рекламни материали, ако са били налични такива. 

Куриерските разходи за връщането на продукт са за сметка на клиента(подателя). Молим, не поставяйте никакви допълнителни указания по пратката. Имената и телефонният номер на подателя трябва да съвпадат с посочените данни във формуляра за връщане!

Посетете офис на Еконт Експрес или заявете куриер на адрес и изпратете пакета на следните данни:

Получател: АРМАДА МОДА ЕООД
Упълномощено лице: Служител
Телефонен номер: 0883216669
Адрес: за получаване от офис на Еконт Експрес Перник Даскалово; ул. „Владайско въстание“ 1
Описание на пратката: Връщане на поръчка №ХХХХ

Възстановяване на сумата

Връщането на заплатената от Вас сума се извършва до 14 дни след връщането на продукта и след като бъде установено, че сте го върнали в пълния му търговски вид. Сумата ще получите по посочената във формуляра банкова сметка (IBAN) или обратно по дебитната/кредитната Ви карта, ако сте избрали този метод на плащане.

Обещано!

Важно: Пратки изпратени  на различни данни от посочените, пратки с наложен платеж и допълнителни указания и пратки с неясен(несъвпадащ с формуляра) подател няма да бъдат приемани и ще се връщат обратно за сметка на клиента(подателя).