Замяна и връщане на продукти

За да достъпите Политика за връщане и Политика за замяна, както и необходимите формуляри за попълване моля, изберете една от двете опции по-долу.

Формуляр за замяна

Заявката се генерира онлайн. Не е необходимо да принтирате документа на хартия.

Ако е необходимо съдействие за попълване на формуляра, свържете се с нас чрез телефонно обаждане или Viber на 0884 522 844 или по имейл office@tuasolea.bg.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Можете да откриете № на поръчка в потвърждението, което сте получили по имейл.
Моля, въведете името с което е направена поръчката.

Моля, въведете артикулен номер и размер.

Можете да го намерите на кутията, в страницата на продукта в сайта или имейла, който сте получили за потвърждение на поръчката.
Моля въведете продукта, който желаете да получите.
Декларирам, че:

Политика за замяна​ 

Артикул за замяна се счита този, който вече е бил получен(заплатен) от клиента и се връща за смяна с друг размер,модел,цвят. Ако връщате артикул след опция преглед и тест или избор в момента на доставка, то поръчката се смята за приключена и в този случай можете да направите нова поръчка за друг размер, модел или цвят през сайта без да попълвате формуляр за замяна.

Преди да предприемете каквито и да било действия по връщане за замяна на продукт молим, запознайте с нашата политика за замяна или се свържете с наш сътрудник на имейл office@tuasolea.bg или на тел: 0884 522 844

Безплатна замяна за размер​

Можете да замените до един път всеки артикул безплатно, ако желаете по-голям или по-малък размер от същия модел. Всяка следваща замяна е за сметка на клиента. Продуктите от категория „Чорапи“ не подлежат на безплатна замяна. 

Срок за замяна​

Замяна на стоки се извършва до 100 дни след тяхното закупуване. 

Условия за замяна​

Можете да замените всеки един продукт за друг, без значение от неговата стойност. При необходимост се извършва частично доплащане или възстановяване на сума.
За да замените артикул в указания срок е необходимо той да бъде в пълния си, ненарушен търгoвски вид. Това означава продуктът да не е носен, ползван, надран, скъсан, пран, да няма странични миризми, да няма петна и каквито и да било следи от употреба. Артикулът трябва да бъде с оригиналните си етикети и опаковка, ако са били налични такива. Не се приема връщане и замяна на чорапи със свален етикет!

От хигиенна гледна точка пробвайте обувките винаги с чорап и върху чиста повърхност.

Метод на замяна​

За да замените артикул е необходимо да попълните формуляра по-горе. Опаковайте артикула за замяна в подходящ транспортен плик или кутия. Не лепете стикери, етикети, тиксо и др. върху оригиналната опаковка на продукта!

Куриерските разходи по замяна(освен в случаите на замяна за размер) на продукт са за сметка на клиента(подателя). Молим, не поставяйте никакви допълнителни указания по пратката. Имената и телефонният номер на подателя трябва да съвпадат с посочените данни във формуляра за замяна.

Посетете офис на Еконт Експрес и изпратете пакета на следните данни:

 

Получател: “АРМАДА МОДА” ЕООД
Телефонен номер: 0883216669
Адрес: за получаване от офис на Еконт Експрес Перник Даскалово; ул. „Владайско въстание“ 1
Описание: Замяна по поръчка №ХХХХХ

 

Получаване на новия артикул​

Ще получите новия артикул до 7 работни дни и след като бъде установено, че сте върнали предходния продукт в пълния му търговски вид. В случай, че се налага частично доплащане или възстановяване на сума, по пратката на новия артикул ще бъде поставен наложен платеж за събиране или сумата ще бъде възстановена по банков път. Пратката ще получите на данните, които сте посочили при първоначалната поръчка. 

Важно: Пратки изпратени  на различни данни от посочените, пратки с наложен платеж и допълнителни указания и пратки с неясен(несъвпадащ с формуляра) подател няма да бъдат приемани и ще се връщат обратно за сметка на клиетна(подателя). 

Формуляр за връщане

Заявката се генерира онлайн. Не е необходимо да принтирате документа на хартия.

Ако е необходимо съдействие за попълване на формуляра, свържете се с нас чрез телефонно обаждане или Viber на 0884 522 844 или по имейл office@tuasolea.bg.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Можете да откриете № на поръчка в потвърждението, което сте получили по имейл, той обикновено се състои от 6 или 7 символа.
Моля, въведете артикулен номер и размер.

Можете да го намерите на кутията, в страницата на продукта в сайта или имейла, който сте получили за потвърждение на поръчката.
С цел подобряване качеството на продуктите и обслужването, моля, споделете с нас.
Банкова сметка за възстановяване на сумата

ВНИМАНИЕ! Не носим отговорност за сбъркан IBAN
SWIFT/BIC - Име на банката
Имена на притежателя на сметката
Декларирам, че:

Политика за връщане

Преди да предприемете каквито и да било действия по връщане на продукт молим, запознайте се с нашата политика за връщане ИЛИ се свържете с наш сътрудник на имейл office@tuasolea.bg или на тел: 0884 522 844

Срок за връщане

Всички стоки могат да бъдат върнати до 100 календарни дни след тяхното закупуване. 

Условия за връщане

За да върнете артикул в указания срок е необходимо той да бъде в пълния си, ненарушен търговски вид (единствено пробван в домашни условия). Това означава продуктът да не е носен навън, ползван за неопределен период от време, надран, скъсан, пран, да няма странични миризми, да няма петна. Артикулът трябва да бъде с оригиналните си етикети и опаковка, ако са били налични такива. Връщане на чорапи със свален етикет не се приема!

От хигиенна гледна точка пробвайте обувките винаги с чорап и върху чиста повърхност. 

Метод за връщане

За да върнете артикул е необходимо да попълните формуляра за връщане по-горе. Опаковайте артикула за връщане в подходящ транспортен плик или кутия. Не лепете стикери, етикети, тиксо и др. върху оригиналната опаковка на продукта! Приложете обратно в кутията всички документи получени с пратката като фискален бон, фактура, стокова разписка, рекламни материали, ако са били налични такива. 

Куриерските разходи за връщането на продукт са за сметка на клиента(подателя). Молим, не поставяйте никакви допълнителни указания по пратката. Имената и телефонният номер на подателя трябва да съвпадат с посочените данни във формуляра за връщане!

Посетете офис на Еконт Експрес или заявете куриер на адрес и изпратете пакета на следните данни:

Получател: АРМАДА МОДА ЕООД
Упълномощено лице: Служител
Телефонен номер: 0883216669
Адрес: за получаване от офис на Еконт Експрес Перник Даскалово; ул. „Владайско въстание“ 1
Описание на пратката: Връщане на поръчка №ХХХХ

Възстановяване на сумата

Връщането на заплатената от Вас сума се извършва до 14 дни след връщането на продукта и след като бъде установено, че сте го върнали в пълния му търговски вид. Сумата ще получите по посочената във формуляра банкова сметка (IBAN) или обратно по дебитната/кредитната Ви карта, ако сте избрали този метод на плащане.

Обещано!

  • Ще приемем дори 100 дни след закупуване
  • Ще върнем парите ти бързо по банкова сметка
  • Няма да задаваме неудобни въпроси

Важно: Пратки изпратени  на различни данни от посочените, пратки с наложен платеж и допълнителни указания и пратки с неясен(несъвпадащ с формуляра) подател няма да бъдат приемани и ще се връщат обратно за сметка на клиента(подателя).